Velkommen i Videbæk IF

Velkommen i klubben

Videbæk IF er en ægte traditionsklub, hvor vi har en mere end 100 år gammel historie bag os.

I Videbæk IF sætter vi pris på det sociale samvær, ligegyldigt hvilket hold der er tale om. Hos os skal der være plads til alle, om end man er ung eller gammel.

I og omkring klubben bestræber vi os på at give alle årgange, de bedst mulige faciliteter. Derfor gør alle vores frivillige en stor indsats omkring vedligehold og udvikling, af alle de rammer vi har i dag.

Du kan finde mere info her under, på vores Facebook side, eller ved hjælp af menuen i toppen af siden.

Ungdomsafdelingen

I Videbæk IF har vi ungdomsårgange for alle, hvor der både er plads til drenge og piger.

Specielt for vores ungdomsafdeling er, at vi har en masse dygtige frivillige som gør deres bedste for at børnene trives, samt at der bliver lavet diverse årlige arrangementer.

Yderligere afholder vi årligt i Videbæk IF DBU Fodboldskole, hvor det også vil være muligt at deltage. Fodboldskolen plejer at være den første uge i børnenes sommerferie.

Seniorafdelingen

På klubbens senior hold er der både plads til damer og herrer, da vi både tilbyder fodbold for begge køn. Der er helt sikkert også plads til dig...

Vi tilbyder her både socialt samvær, fodboldaftner, fællesspisning og diverse årlige fester.

Her er der både plads til dig som ønsker at spille for sjov, men også dig som tager det mere seriøst.