Handicapfodbold i Videbæk IF

image Nye fodboldspillere på banerne i Videbæk IF
15. april 2024 kl. 19:59

For første gang i Videbæk IF er der nu åbnet op for handicapfodbold, hvor vi havde fornøjelsen af 14 nye spillere.

Her stod det på en let træning af Carsten fra Hammerum, som har en masse erfaring indenfor området.
Det blev en god, sjov og lærerig træning - hvor der også blev plads til at lærer hinanden at kende.
Efter træning var der pølser og brød, samt saftevand og kaffe. Her var der oplæg af klubbens initiativtager Kenneth Meldgaard, hvor spillere og forældre fik de første informationer om projektet og ambitioner. Tilmed var der en lille velkomstfolder til de fremmødte, så kunne fortælle nye i klubben hvem vi er og hvad vi står for.

Det er glædeligt og livsgivende med nye spiller i klubben og håber derfor også, at vores etablerede medlemmer byde de nye velkommen.

Vi håber at alle har lyst til at komme igen på lørdag d. 20 april kl. 10, hvor der er træning igen.