Hatten af for en af vores nye seniorspillere

image Otto hopper på cyklen til træning, lige meget om det regner eller solen skinner
Tobias Kynde Jensen
20. maj 2022 kl. 12:00
Otto er en af vores nyeste seniorspiller i klubben, hvilket vi er rigtig glade for
Otto er en af vores nyeste medlemmer i klubben og kom til i den indeværende sæson, fordi han havde lyst til at prøve at spille fodbold og være fysisk aktiv.
Han cykler 17km hver vej, for at komme til træning og kamp, hvilket vi er utrolig glade for. Yderligere har Otto i sin tid klubben, tabt sig hele 5KG. Det synes vi er super flot!
Otto er udviklingshæmmet af lav grad, hvilket gør at han har udfordring med nogen ting, som vi andre har nemt ved. Men det betyder ikke at han ikke kan deltage i træningen, hvor han deltager på lige fod med de andre seniorspillere.